BlogRankers.com Allmänt Blog Toplist Blogglista.se bloggping Bloggtoppen.se Bloggrank.se BloggRegistret.se

torsdag 22 januari 2009

Köp en snäll T-shirt

http://shop.agoodtshirt.com/ kan man köpa ascoola t-shirt och stödja Bris samtidigt. Amanda Larsson är designer som skapade t-shirtillustrationerna för Bris. Dessa föreställer ensamhet som utsatta barn känner. Dessa plagg är unika och har ett budskap! Deras pris är 250 kronor av vilka 60% går direkt till organisationen du vill stödja, dvs Bris i detta fall.
Jag tycker att det är ett jättebra och rolig sätt att hjälpa de utsatta barnen!
Vad tycker ni?


Visst är de snygga?

1 kommentar:

  1. Tack tack! =) Trevligt att du gillar den.

    Ja men den pyjamasen äger ju! ;o) Fick den en dag av min man utan att jag visste om det. Han lurade mig att han jobbade över men sen kom han med en pyjamas åt mig =P =D /Clinen

    SvaraRadera